Rrose Selavy

domingo, 17 de julio de 2011

Galletes de nata...la cucina da Rrüti vuelve a la carga!!!!

Navegando por la red, navegando en internet...vaig trobar el meravellós blog de Sofía i les seves galletes decorades que us convide a visitar, Las galletas de Sofía, i clar, no em vaig poder resistir a comprobar si allò estava realment bo, tal com em deien els meus ulls. Així, vaig apuntar en la llista d' anar a comprar tot allò que em feia falta, vaig comprar un motles la mar de graciosos i un corró, (tot el basar xinès, clar), que mai a la vida haguera pensat utilitzar, i després de dinar i amb la digestió ja feta, em vaig ficar "con las manos en la masa", mai millor dit. El resultat podeu comprovar-ho vosaltres mateix, així si, només visualment. 


Ara us mostre tot el procés.


Al principi em vaig veure derrotada...no aconseguia lligar la massa i no sabia que havia fet mal, però només faltava farina i un poc de paciència.


Elvis estava molt atent, per si m´havia d´ajudar en algun moment...


Per fi vaig aconseguir treballar en el corró!!!!!


Ací teniu els motles, són guay, eh!!! Hi han estrelles, llunes, cors, flors, rodolins, abets, cavalls, fulles, campanes i bolets.



Alfonso, com sempre, em fa d'ajudant i de conillet d'indis... 


Elvis seguia molt atent, ell també volia col·laborar i també volia saber si estaven bones les galletes de nata


I per fi, el resultat!!!! En vam fer la meitat de sucre i canella, i l'altra de sucre glas.


Estan molt bones!!!

1 comentario:

  1. vaja!! pot ser que "l'operació bikini" quedi una mica truncada gràcies a aquestes galetes, però provaré de fer-les, i tant que si!!

    un salutacions!!

    ResponderEliminar